Här på bloggen kan du ta del av mina texter och tankar, om både nu och tidigare.

måndag 27 april 2009

Ord..

Ord som kanske borde kommit för 1 och en halv månad sen.
Det var inte varken första eller sista gången jag behöver gå igenom detta. De senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycke på vad jag verkligen vill, nu när jag är förbi detta eller det har jag varit en tid, men jag har inte hunnit tänka före nu. Allt du sa när vi träffades fick mig att inse att vår tid inte var bortkastad, jag har minnen som är inristade i mitt hjärta och jag vet att jag finns kvar i dit hjärta, kanske föralltid.

Bättre sent än aldrig så tack för tiden vi hade tillsammans, lärde mig väldigt mycke på dom 9 månaderna det var vi, som kommer vara bra i framtiden.

Jag vet vad jag vill men tänker inte ha bråttom, jag vill ha ett seriöst förhållande, det är ju då jag verkligen mår som bäst!
Men tills jag hittat den som känns rätt, tänker jag leva mitt liv!

Inga kommentarer: