Här på bloggen kan du ta del av mina texter och tankar, om både nu och tidigare.

måndag 24 augusti 2009

Du finns i mitt hjärta

Jag har en flicka som finns i mina tankar.
Jag rättar mig o säger; "Hon är hon mina tankar"
Hon är ibland det underbaraste som finns, hon
får mig att känna mig lycklig, och ibland av ingenting.
Hon förstår mig som ingen annan och ibland
behöver inte ord sägas för att hon ska förstå.
Jag tycker också att hon är söt, och älskar när hon ler.
Det är du som får mig att le och jag ler när jag är glad.
Glad att du bryr dig om "lilla" mig. Jag tycker du är värd
nån som är som du, en som är lika underbar!
Önskar det vore lätt, men finns en sak som
förstör som ingen av oss kan rå för..
Men du ska veta att du har en plats i mitt hjärta.
Jag ser dig som en liten söt räddande ängel <3
Ibland fantiserar jag om ett liv med dig.
En dröm och en verklighet, och det är svårt men
du ska veta att det finns ett hopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

det här inlägget kmr göra min dag
du är helt underbar jimmy

jag blev mållös
vet inte riktigt vad jag ska skriva
men det finns ett stort hopp inom mig oxå, och jag skulle mer än ngt annat vilja leva ett liv med dig

du är underbarare än mig
<3