Här på bloggen kan du ta del av mina texter och tankar, om både nu och tidigare.

måndag 23 juni 2008

En sak jag skrev i Januari

Jag sitter här på min säng och längtar efter dig, alla minnen jag tänker på, allt har varit helt underbart med dig! Jag känner mig ensam utan dig och jag saknar din närhet, den gjorde mig varm och jag kände mig lycklig. Den känslan kallas kärlek! Jag saknar dig mer än jag någonsin har saknat någon annan. Även om det bara gått några dar sen det vi gjorde slut. Så vill jag ha dig tillbaka, allt känns svårt och jobbigt utan dig. När vi var tillsammans så kunde inget annat göra mig gladare än dig, och så e det fortfarande. Dina vackra ögon är dom finaste jag någonsin sett. Ditt leende gjorde mig glad, att se dig skratta var det bästa jag visste. Tryggheten jag kände med dig och den tid jag fick tillbringa med dig var den bästa som jag någonsin har känt. Vi har problem. När man får problem löser man dem genom att prata. Inte genom bråk som vi gjorde, även om jag insett det nu så vill jag säga förlåt för alla gånger jag sårat dig! det gör så ont i mig varje gång jag gjorde det! Också nu när jag tänker tillbaks, förlåt mig! Jag önskar med hela mitt hjärta att jag får dig tillbaks i min famn, för du är det viktigaste i mitt liv och allt jag vill är att du ska må bra!

Inga kommentarer: